شنبه، آبان ۱۹، ۱۳۸۶

نقاش و نقاشی ۲

تا به حال شده از دیدن خلاقیت و ذهن باز یک نفر، از گوشه‌ی لک و لوچ‌تان، کف و خون سرازیر شود؟ آن هم کسی که فقط ۱۸ سال سن داشته باشد. قبلا درباره‌ی یکی از کارهای آلن بکر نوشته بودم؛ این‌جا. امروز متوجه شدم قسمت دوم نقاش و نقاشی‌ را هم خلق کرده و در صفحه‌اش گذاشته. وقتی دیدم، خواستم خدمتش شرف‌یاب شوم که فقط عرض کنم که:‌ «بابا، تو دیگه کی هستی...».

این اثر را می‌توانید در این صفحه ببینید و یا مستقیما از این‌جا دانلود کنید؛ حجمش ۱/۴ مگا بایت است. خودش می‌گوید ساختن‌اش ۵ ماه زمان برده...

5 نظر:

ناشناس :

من یه بار با دیدن خلاقیت ذهن باز خودم ، همون حالی که گفتید بهم دست داد؟... خوب حالا جایزه داره؟...

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:

ناشناس :

خوب الان که انیمشین رو دیدم دوباره همون حال بهم دست داد، ببیــــــنم!!! الان دو تا جایزه دارم؟... کی باید بیام خدمتتون جایزه هامو بگیرم؟... خیلی وقته از کسی جایره نگرفتم...

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:

سینا ایروانیان :

شما کارتون از کف و خون گذشته انقدر که متوجه نیستید انگشتتون رو دکمه‌ی دی گیر کرده...
جریمه‌ی اولی هم به جایزه‌ی دومی در
;)

ناشناس :

جریمه ی دومی چی؟ ... یعنی الان باید یه چیزی هم بدم؟

عجــــــــب!!!....

ناشناس :

آقا خیلی مخلصیم
صرفا جهت عرض ارادت

ارسال یک نظر

جهت نمایش صحیح آدرس سایتتان، حتما قبل از آدرس //:http را درج کنید.